Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2012 23:27 - Дните изпълнени с приключения...
Автор: ansito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1831 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 04.02.2012 21:09


Привет!

 Днес ми е един от онези особени дни. Сещате се...( А може би не, така че пояснявам) – Ден, в който си казваш „ Аз цял ден съм си в къщи. Ще свърша толкова много неща.“ И в един момент виждаш на рафта си с книги най-новата ти и все още неотворена книга. Истински провал на плана ти за деня! Прочиташ първата, втората, двадесетата страница и разбираш, че няма връщане назад! Кога ще ти остане време  да я довършиш... И така цял ден. Честно да си призная книгата ми е още пред лицето!!! Може би аз съм книгоманиак или просто нещо ми става напоследък... Незнам!

Случвало ли ви се е до такава степен да потънете в нереалният свят на буквите? Да се откъснете за момент от реалността и да дадете воля на въображението си да се рее на воля? Ако отговорът ви е „да“ значи ме разбирате.

Това чувство, което те кара да се извисяваш, да размишляваш, да мечтаеш дори! Да се пренесеш някаде в друг свят, далеч от реалността и ежедневието.  Да преживееш всяко едно приключение заедно с главният герой, да следиш всяка негова стъпка и с въздишка да затвориш книгата когато видиш думата „КРАЙ!“ на последната страница. Днес ми се случи точно това... И въпреки, че не можах да свърша планираното се чувствам удовлетворена. Обичам да чета! Всяка нова книга е едно ново начало. Едно ново приключение, една нова реалност.

Надявам се утрешният ви ден да е изпълнен с усмивки и много положителни емоции! Нали за това са почивните дни! :)

Усмивки: Ани

image

 


Тагове:   ден,   книги,   приключеия,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shining - :)
04.02.2012 00:38
Страхотно е усещането, когато имаш такъв ден. Случвало ми се е и продължава да ми се случва и затова напълно те разбирам и споделям усещанията ти./Минах на ти без да се усетя, надявам се това да не те притеснява/. Не знам колко хора биха го разбрали това, но в края на краищата какво значение има-животът се променя, хората също. Важна е не бройката.
Оценявам искреността ти да споделиш това. А също така признавам си, накара ме да се питам-коя все пак е тази книга :)))
Благодаря за светлите пожелания, същото пожелавам и на теб! :)
цитирай
2. goran - Ани, явно си книгоманяк:-)
06.02.2012 16:56
Коя, беше книгата?
цитирай
3. ansito - Вероятно! :D Единствена просто!
07.02.2012 19:50
Домът на коприната на Антъни Хоровиц ... Не мога да кажа, че беше най-интересната книга в живота ми! Но аз обичам да чета и в момента изпробвам различни стилове за да видя какво ще ми допадне най-много. Беше интересно. Проблема ми е, че след този експеримент със стиловете не ми остава място дори за учебниците, което е чисто доказателство, че май наистина съм такава :)
цитирай
4. goran - Ани:-) - Явно си много любопитна:-))
19.02.2012 14:02
Любопитството е ценно качество:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ansito
Категория: Други
Прочетен: 57159
Постинги: 20
Коментари: 47
Гласове: 96
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031